Etusivu  /  FAQ
FAQ

FAQ

Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Asiakaspalvelumme auttaa! Ota yhteyttä viestillä,
puhelimitse (03) 733 4613 (pvm/ppm, ma-pe klo 8.00-16.00)

 

1. MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Yritykset voivat maksaa lähettämällämme verkko-tai sähköpostilaskulla. Yksityisasiakkaille on tarjolla Paytrail ja Collector-lasku. Postiennakolla emme toimita. Tarkemmat tiedot löydät täältä.

 

2. MITÄ TOIMITUSTAPOJA RASTEC TARJOAA?

Toimitustapamme ovat nouto, toimitus kuljetusliikkeiden kauttaa asiakkaan tai meidän rahtisopimuksella.

 

3. PALJONKO ON TOIMITUSMAKSU?

Toimitusmaksu koostuu lähinnä pakkauksen ja rahdin kuluista ja ne pystymme arvioimaan vasta kun lähetyksen koko on tiedossa. Pakkauksissa tarvittavan materiallin hinnan löydät toimtiushedoista.

 

4. KUINKA PITKÄ ON TOIMITUSAIKA?

Normaali toimitusaika varastostamme on noin 3-4 arkipäivää. Tämä riippuu lähetyksien koosta. Osa tuotteista on toimitusmyyntinä ja toimitusaika on silloin riippuvainen säännöllisten varastokuormien saapumisesta.

 

5. DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

Yes we do. Please contact our sales department.

 

6. MISTÄ TUOTTEET VOI NOUTAA?

Tuotteet voi noutaa varastoltamme Veivikatu 8 vahvistettuna toimituspäivänä.

 

7. ONKO TUOTTEISTA TARJOLLA MUITA VAIHTOEHTOJA?

Kyllä useimmiten on. Monista tuoteryhmistä löytyy vaihtoehdoksi eri hintatason tai valmistajan tuotteita.

 

8. MISTÄ TIEDÄN TUOTTEIDEN YHTEENSOPIVUUDEN?

Myyntimme auttaa sinua selvittämään yhteensopivuuden. Ota yhteyttä sähköpostilla ja lähetä mitat sekä kuva jos mahdollista.

 

9. ONKO RASTECILLA VARSINAISTA MYYMÄLÄTILAA?

Kyllä on. Monet tuotteet ovat nähtävillä myyntinäyttellyssämme Veivikatu 8, 15230 Lahti.

 

10. -

-

 

11. HALUAN MITTOJA TUOTTEISTA?

Tämä onnistuu, ole yhtydessä myyntimme.

 

12. VOIMASSAOLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Voimassa olevat kilpailut, kampanjat ja alennuskoodit löydät helpoiten seuraamalla uutiskirjeitämme.

 

13. -

-

 

14. ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA?

Tuotevalikoimamme on suunnattu yrityksille. Tästä johtuen tuotteiden palautus on rajattu yritysten välisten sopimusehtojen mukaisesti ja tätä käytäntöä noudatamme myös yksityisasiakkiden kohdalla. Palautusehdot ja ohjeet löytyvät toimitusehdoista.  

15. -

-

 

16. -

-

 

17. -

-

 

18. -

-

 

19. -

-

 

20. -

-

 

21. -

-

 

22. -

-

 

23. OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.

 

24. VOINKO TILATA PUHELIMITSE TAI SÄHKÖPOSTITSE?

Kyllä voit. Tällöin maksutapa riippuu siitä oletko jo ennestään meidän asiakas vai ensikertaa ostoksilla.